15 ایده جذاب برای استفاده از پارکت لمینیت

با توجه به تنوع بالای لمینیت در بازار کفپوش، انتخاب طرح، رنگ و سبک مناسب کمی چالش‌برانگیز است. بنابراین قبل از رسیدن به یک ایده جذاب خرید نکنید.

نوسازی کفپوش در تغییر دکوراسیون خانه معجزه می‌کند. اگر به دنبال اعجازی خارق‌العاده، زیبا، کاربردی، ماندگار و مقرون‌بصرفه هستید، پارکت لمینیت را به شما پیشنهاد می‌دهیم. لمینیت کفپوشی چندلایه است که در کارخانه و با خرده چوب و مواد مصنوعی ساخته می‌شود. لایه تزئینی با استفاده از فناوری چاپ سه‌بعدی تهیه و روی کفپوش قرار می‌گیرد. این لایه خالق حس و حال نهایی فضای خانه شماست.

بنابراین در انتخاب طرح و رنگ آن باید دقت بالایی داشته باشید. امیدواریم مطالب ارائه شده در زیر به شما کمک کند که به ایده‌ای جذاب برسید.

15 ایده خلاقانه برای استفاده از پارکت لیمینت در خانه

۱- بافت چوب را با لمینیت به خانه بیاورید.

سال‌هاست که چوب به کفپوش‌های ارگانیک حس و بافت عجیبی بخشیده است. اما قیمت چنین کفپوش‌هایی باعث شده که همه افراد قادر به خرید آن نباشند. لمینیت، محصولی ایده‌آل برای ایجاد ظاهر چوب با قیمتی مناسب است.

2- با لمینیت‌های ساخته شده از چوب‌های بازیافتی به گذشته سفر کنید.

اگر از نظر شما زندگی در روستا و خانه درختی رویایی به نظر می‌رسد، با انتخاب لمینیت ساخته‌شده از چوب‌های بازیافتی، نمای چوب کهنه، خراشیدگی و الگوهای نامنظم چوب و بوی خاک را به خانه ببرید.

3- مینیمالیسم را با رنگ‌های روشن تجربه کنید.

برخلاف کفپوش لمینیت‌های قدیمی که به تقلید از چوب به صورت تیره طراحی می‌شدند، محصولات مدرن در رنگ‌های روشن نیز تولید می‌شوند. با استفاده از رنگ‌های روشن و ساده، فضایی مینیمال بسازید.

4- با پارکت لمینیت سفید شسته‌شده، خانه‌ای ساحلی بسازید.

کفپوش لمینیت سفید شسته‌شده جایگزینی ایده‌آل برای لمینیت‌های تیره و ناهموار است. اگر به فضاهای روشن و مینیمال علاقه دارید، لمینیت سفید شسته‌شده انتخابی مناسب برای خانه شماست. این محصول، حس و حال سواحل شنی را به خانه شما می‌آورد.

5- کفپوش لمینیت روستیک را فراموش نکنید.

این محصول، انتخابی ایده‌آل برای همه نیست. اما اگر دلتنگ پیاده‌روی با پای برهنه در خانه‌های روستایی هستید، گزینه‌ای بهتر از لمینیت روستیک سراغ نداریم. تخته لمینیت‌های روستیک با دست تراشیده می‌شود و استحکامی شبیه به چوب طبیعی دارد.

6- از لمینیت خاکستری رنگ استفاده کنید.

لمینیت خاکستری رنگ، پس‌زمینه‌ای پرجنب‌وجوش برای دیوارها و مبلمان روشن خانه شماست. رنگ خاکستری در طراحی داخلی مدرن، طرفداران زیادی دارد.

7- لمینیت‌های فرسوده و آسیب‌دیده را امتحان کنید.

برای زنده کردن دهه‌های پیشین زندگی خود و تجربه حس و رایحه چوب، لمینیت‌های فرسوده و آسیب‌دیده را امتحان کنید. این محصول با دست و با ایجاد اعوجاج‌هایی مانند خراش، سوختگی و گره تولید می‌شود تا حال و هوای قدیم را به ارمغان بیاورد.

8- از لمینیت در اتاق کار استفاده کنید.

فضای اتاق کار و مطالعه با بازدهی شما رابطه مستقیم دارد. یک فضای کسل‌کننده و عاری از عناصر طراحی می‌تواند امید و انگیزه شما را  بگیرد. در حالیکه استفاده از لمینیت با نمای چوب در کنار مبلمان رنگارنگ، حسی عالی به محیط کار شما می‌دهد.

9- از پارکت لمینیت ضدلک در آشپزخانه استفاده کنید.

آشپزخانه به شدت در معرض لکه‌هایی است که گاهاً پاک نمی‌شوند. برای داشتن آشپزخانه‌ای تمیز و زیبا از پارکت لمینیت ضدلک استفاده کنید. پارکت لمینیت ضدلک دارای یک لایه پوشش شفاف محافظ است که به راحتی تمیز می‌شود. در این راستا، پارکت لمینیت زنیت را به شما توصیه می‌کنیم چرا که با کمترین زحمت مثل روز اول تمیز می‌شود.

10- از رستوران‌ها ایده بگیرید.

در طراحی داخلی رستوران‌ها سعی می‌شود فضایی زیبا و مدرن برجای بماند. اگر می‌خواهید فضای غذاخوری خود را مانند یک رستوران مدرن زیبا کنید، لمینت‌های تک‌رنگ مانند خاکستری تیره یا قهوه‌ای را امتحان نمایید.

11- از طراحی شورون کمک بگیرید.

تا اینجا هرچه گفتیم مربوط به طرح و رنگ پارکت بود؛ در حالیکه نحوه نصب نیز اهمیت ویژه‌ای دارد. در بین روش‌های مختلف نصب، طراحی شورون طرفداران زیادی دارد. در این طراحی، تایل‌ها تحت زوایای 45 درجه‌ای به صورت استخوان ماهی نصب می‌شوند.

12- با تایل‌های عریض، خانه خود را جادار نشان دهید.

کفپوش لمینیت تخته‌ای عریض نوعی توهم بصری ایجاد می‌کند. با حذف مبلمان اضافه و استفاده از تایل‌های پهن، خانه خود را بزرگ‌تر نشان دهید. ژیوار تنها تولیدکننده پارکت لمینیت با ضخامت 12 میلیمتر و ابعاد عریض 40 در 240 سانتیمتر در ایران است.

13- با طرح بلوط خانه‌ای لوکس بسازید.

لمینیت با طرح بلوط، حس زندگی در قصری باشکوه را به شما می‌دهد. البته این طرح بیشتر در خانه‌های بزرگ استفاده می‌شود بنابراین قبل از انتخاب آن از یک مشاوره کمک بگیرید.

14- خالق طرحی شبیه به مروارید باشید.

یک لمینیت برجسته و براق در سایه مایل به سفید، ظرافتی لوکس و مرواریدگونه به خانه شما می‌بخشد.

15- از کفپوش شکلاتی رنگ غفلت نکنید.

کفپوش شکلاتی تیره، نمایی شبیه به چوب بلوط فرانسوی ایجاد می‌کند و پیچیدگی خاصی به فضا می‌دهد. قهوه‌ای شکلاتی تیره در تضاد با رنگ روشن یا تند دیوار، فوق‌العاده به نظر می‌رسد.

پارکت لمینیت، انتخابی زیبا، ماندگار و مقرون‌بصرفه برای خانه شماست. برای استفاده حداکثری از زیبایی و مزایای این کفپوش باید در انتخاب رنگ، طرح، سبک و نحوه نصب آن دقت بالایی داشته باشید. امیدواریم نکات گفته‌شده در خلق ایده‌ای جذاب به شما کند. البته برای تحقق ایده خود به یک لمینیت باکیفیت نیاز خواهید داشت. بدین‌منظور می‌توانید روی پارکت لمینیت زنیت حساب ویژه‌ای باز کنید.

سبد خرید