راهنمای انتخاب کاغذ دیواری برای محیط اداری

خرید کاغذ دیواری برای خانه به مراتب آسان‌تر از محیط کار است. کاغذ دیواری اداری علاوه بر هماهنگی با طرح کل فضا، باید به نوعی معرف برند شما باشد و انرژی مضاعفی در فضا ساطع کند. از این رو در انتخاب طرح، رنگ، کیفیت، کارایی و… باید وسواس بیشتری داشته باشید.

اگرچه یک ساختمان اداری در وهله اول باید کاربردی باشد اما این ویژگی به تنهایی کافی نیست! دیوار تیره‌وتار خالق محیطی کسل کننده و قاتل انگیزه کارمند است! در حالیکه کاغذ دیواری‌های اداری مناسب با دمیدن روحی تازه در محیط، منشا الهام­ و خلاقیت است و به نوعی می‌تواند معرف برند شما به مشتری نیز باشد. البته برای ایجاد چنین فضایی لازم است که با نحوه انتخاب کاغذ دیواری برای محیط اداری آشنا باشید؛ بدین منظور می‌توانید با ما همراه باشید تا در ادامه، اطلاعاتی در مورد دلایل انتخاب کاغذ دیواری و نحوه انجام آن ارائه دهیم.

مزایای استفاده از کاغذ دیواری برای محیط اداری

دورانی که کاغذ دیواری‌ها فقط پوششی برای دیوارها بودند، به سر آمده است؛ حالا این محصول ویژه انعکاس سبک و شخصیت شماست. یک کاغذ دیواری مناسب علاوه بر خلق زیبایی، بافت، سبک و رنگ فضا را به هم پیوند می‌زند. کاغذ دیواری‌های اداری به شما کمک می‌کنند تا محیط دلخواه خود را بسازید و فضایی ایده‌آل برای کار کردن ایجاد کنید. در واقع باید به کاغذ دیواری به عنوان یک ابزار فوق‌العاده برای خلق فضا نگاه کنید؛ ابزاری که می‌تواند فضا را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نشان دهد و به شما انگیزه بدهد یا انگیزه شما را از بین ببرد. علاوه بر این‌ها در مورد سایر دلایل انتخاب کاغذ دیواری برای محیط اداری می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • استفاده از کاغذ دیواری معمولاً ارزان‌تر از رنگ‌آمیزی تمام می‌شود. همچنین برای نصب کاغذ دیواری لازم نیست که اول دیوارها را سفید کنید.
  • کاغذ دیواری­ در رنگ، طرح و الگوهای متنوعی عرضه می‌شود که انتخاب درست آن هم می‌تواند فضایی بی‌نظیر ایجاد کند و هم اینکه به راحتی با طراحی داخلی ساختمان هماهنگ شود.

بعد از بررسی مزایای کاغذ دیواری اداری بهتر هست در ادامه، نحوه انتخاب این محصول برای فضاهای کاری را توضیح دهیم.

بهترین طرح کاغذ دیواری برای محیط اداری کدام است؟

طرح و الگوی کاغذدیواری اهمیت بسزایی دارد و در انتخاب آن باید نهایت دقت را داشته باشید. اگر مایل به استفاده از کاغذدیواری‌های طرح­­دار هستید؛ بهتر هست طرح یکسانی برای تمام دیوارها انتخاب کنید. با انتخاب طرح‌های مختلف، تمرکز کارکنان خود را بر هم می‌زنید؛ یا حتی می‌توانید یکی از دیوارها را با طرحی جذاب و حتی سه بعدی بپوشانید؛ طرحی که جسارت شما را به نمایش بگذارد. در حالیکه برای بقیه دیوارها، انتخابی ساده و تک رنگ داشته باشید. کاغذدیواری­ بافت‌دار نیز می‌تواند خالق یک محیط کاری منحصربفرد اما نه چندان جسورانه باشد؛ ولی در مقابل به محیط جذابیت و عمق می‌دهد؛ به گونه‌ای که محیط بزرگ‌تر از مساحت واقعی خود دیده شود. علاوه بر طرح کاغذدیواری، نکات مختلفی وجود دارد که به شما در رسیدن به بهترین انتخاب کمک می‌کنند.

نکاتی که در مورد انتخاب کاغذ دیواری اداری باید بدانید

برای انتخاب بهترین کاغذ دیواری اداری باید به نکات زیر توجه کنید:

  • – طرح کاغذ دیواری نباید تمرکز شما را از بین ببرد. رنگ‌های آرامش‌بخش، خطوط مستقیم و سطوح تمیز، انتخابی مناسب برای افزایش تمرکز هستند.
  • – رنگ کاغذ دیواری باید آرامش‌بخش باشد و استرس ناشی از فشار کار را کم کند. پس‌زمینه‌های شلوغ احتمالاً کمک چندانی به حفظ آرامش شما نمی‌کنند. آبی یا سبز روشن با طرح­ ظریف می‌تواند محیطی مناسب ایجاد کند. رنگ‌های گرم با بافت‌های غنی نیز آرامش‌بخش هستند؛ البته بسته به سبک کاری شما، رنگ‌های سرد شاید انتخاب مناسب‌تری باشند.
  • – اگر می‌خواهید از محیط کار خود انرژی بگیرید؛ رنگ‌های روشن با طرح‌های هندسی را امتحان کنید. چنین رنگ و طرح‌هایی منجر به فعالیت بالای ذهن و ظهور ایده‌های نو می‌شود.
  • – برقراری تعادل بین طرح، بافت و رنگ کاغذ دیواری با دکوراسیون کلی فضا و سبک کاری شما نیز الزامی است.
  • – بهترین کاغذ دیواری برای محیط کار شما، کاغذ دیواری است که معرف برند شما و منحصربه شما باشد. طرح کاغذ دیواری باید کار، اهداف و علایق شما را منعکس کند.
  • – نوآوری یکی دیگر از پارامترهای مهمیست که هنگام خرید کاغذ دیواری برای محیط اداری باید در نظر بگیرید. اگر شغل شما مبتنی بر فناوری است؛ یک رنگ­ براق انتخاب مناسبی برای شماست. همچنین رنگ‌های سفید، سیاه و خاکستری نیز همگی حکایت از مدرنیته و ایده‌های نوآورانه دارند.
  • – کاغذ دیواری باید بیانگر شخصیت شما باشد و نیازهای مشتریان شما را در بر بگیرد. طرحی که از دور ساده به نظر برسد اما از نزدیک دارای پیچیدگی باشد؛ نشان دهنده هوش تجاری شماست. یک طرح مشبک طلایی و مشکی، حس خلاقیت را به شما و مشتری القا می‌کند.
  • – کارایی یکی دیگر از پارامترهای قابل توجه است. با انتخاب رنگ مناسب، فضا را بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نشان دهید. رنگ‌های تیره برای ایجاد حسی گرم و فضایی دنج مناسب هستند و رنگ‌های روشن‌تر به منظور بزرگ‌تر نشان دادن محیط استفاده می‌شوند.
  • – از کیفیت کاغذ دیواری اداری غفلت نکنید! سرمایه‌گذاری تجاری موفق شما لایق بهترین‌هاست! استفاده از کاغذ دیواری‌های باکیفیت، لوکس و سازگار با محیط زیست را به شما توصیه می‌کنیم.

 

طبق آنچه گفته شد؛ انتخاب کاغذ دیواری برای محیط اداری بر حسب رنگ، طرح، کارایی، خلاقیت و کیفیت می‌تواند خالق فضایی الهام بخش، آرامش بخش و سرشار از انرژی باشد و منجر به بهبود عملکرد کارکنان می‌شود. همچنین با انتخاب بهترین کاغذ دیواری اداری می‌توانید سبک، برند و هوش تجاری خود را به مشتری معرفی کنید.

سبد خرید